... fresh & juicy ...


12 Comments:

Carletta said...

I love this - I'll have a glass of fresh squeezed please!

Thanks for coming by and leaving such wonderful comments - coming from you I'm very humbled!

. said...

Luiz

Estou tendo um problema para postar os blogs no meu link.
Faça um favor para mim,clique nos blogs que eu indico,para ver se vc consegue abrí-los.Porque eu já tentei e não consegui.
Coloco os nomes dos blogues,mas na hora em que eu vou abrí-los não aparece.
Quando coloco na página dos modelos,devo estar fazendo alguma coisa errada,vc pode me ajudar?
Abços

dot said...

Great picture! Reminds me of sunny Florida!

Marcos Santos said...

Quintino

Não há nada como uma fruta tirada do pé.

Jim Klenke said...

oh, those look very good.

Catherine said...

A beautifully captured vitamin C tree~:D I would love to have a tree full of oranges in my garden~I would have fresh squeezed orange juice every morning!
Cat

Small City Scenes said...

What a bright sunny yummy picture. I need all of the above here. We have gray and RAIN. MB

susana said...

Viras-te para a gastronomia?Ou a ideia é fazer-nos crescer água na boca?
O meu nickname de blogger continua mal é só com dois 2 "ss". missixty!

Tom said...

Stunning shot..

Tom said...

Stunning shot..

Andrea said...

Beautiful fruit.....makes my mouth water......a dozen please.

Luiz Santilli Jr said...

Fantastic colours, Quint!

Luiz